În atenţia operatorilor economici care şi-au încetat activitatea: unde se depun cererile
Serviciul Autorizare Activități Economice din cadrul Primăriei municipiului Constanța, aduce la cunoştinţa operatorilor economici care şi-au încetat activitatea comercială la punctele de lucru autorizate şi nu mai doresc să funcţioneze în anul 2024, că au obligaţia să solicite încetarea valabilităţii avizului program de funcţionare/ autorizaţiei de funcţionare.
Cerereile de încetare valabilitate se pot depune la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, cu sediul în bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr.116C, incintă City Park Mall, et.1 sau online la următoarea adresă de email: agenti.economici@primaria-constanta.ro.
Operatorii economici care desfăşoară activităţi economice pe raza municipiului Constanţa şi care au fost autorizaţi în anii anterior au obligaţia de a viza anual avizul program de funcţionare/autorizaţia de funcţionare până la data de 31 decembrie.
Vizarea actelor administrative se face în baza cererii – formular tip şi a dovezii plăţii.
Documentele se pot depune astfel:
- online, platforma cererii online Primăria municipiului Constanța
- online, prin Punctul de Contact Unic Electronic
- la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, cu sediul în bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr.116C, incintă City Park Mall, et.1
Ioformații suplimentare se primesc la Centrul de Informare pentru Cetăţeni situat în bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr.116C, incintă City Park Mall, et.1, sau la următoarele numere de telefon: 0724085229, 0724085303, 0241482011.