Rolul jucat de TikTok în alegerile din România, sub lupa Comisiei Europene!
Rolul jucat de platforma TikTok în campania pentru alegerile prezidențiale din România ajunge în atenția Comisiei Europene (CE).
Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a anunțat că va sesiza CE cu privire la rolul jucat de TikTok în campania ce a precedat alegerile desfășurate duminică și care au adus o surpriză uriașă – calificarea uluitoare a independentului Călin Georgescu în finala pentru Cotroceni, în condițiile în care sondajele de opinie nu i-au dat nicio șansă.
Acesta a obținut peste 2,1 milioane de voturi, după ce și-a concentrat campania pe mesaje transmise pe rețeaua TikTok.
”Sunt probleme sistemice pe care orice platformă trebuie să le combată şi să vedem ce a făcut TikTok în acest sens. Toate acest platforme trebuie să raporteze Comisiei Europene măsurile pe care le iau ca să combată aceste riscuri sistemice.
În acest moment, consider că avem un risc sistemic în ceea ce priveşte publicitatea politică, în condiţiile în care TikTok şi-a asumat că nu face publicitate politică şi v-aş ruga ca în această sesizare să avem în vedere decizia BEC de interzicere a materialelor domnului Călin Georgescu”, a declarat Monica Gubernat, președintele CNA, citată de Gândul.
Sursa foto: euneighbourseast.eu