Top 10 urări de Paște pentru familie și prieteni – scurte, ușor de citit și de dat mai departe!
Sărbătorile Pascale sunt despre lumină, iubire și apropiere sufletească. Dacă vrei să trimiți un gând frumos celor dragi, dar nu știi exact ce să scrii, ți-am pregătit 10 urări inspirate, potrivite pentru mesaje, carduri sau postări online.
Urări calde și frumoase de Paște:
-
Hristos a Înviat! Fie ca lumina sfântă a acestei sărbători să-ți aducă liniște, bucurie și iubire!
-
Paște Fericit! Să ai parte de clipe senine, alături de cei dragi, într-o casă plină de lumină!
-
Sărbători luminate și suflet plin de credință! Fie ca Învierea Domnului să-ți aducă speranță și pace.
-
Coșul plin, inima ușoară și casa cu voie bună! Paște binecuvântat!
-
Fie ca minunea Învierii să-ți umple inima de recunoștință și fericire!
-
Să primești lumina sfântă cu credință și dragoste. Paște fericit!
-
Paște Fericit! Multe bucurii, sănătate și gânduri senine ție și familiei tale!
-
Hristos a Înviat! Zile senine, sănătate și binecuvântări fără număr!
-
Un Paște liniștit, plin de iubire și armonie în familie!
-
De Paște, îți doresc o inimă ușoară, zâmbete multe și suflet luminat!
Poți da copy-paste la oricare și să le trimiți celor dragi – sigur vor aprecia!
Sursa foto: Libertatea

